just suju

just suju

فقط و فقط گروه سوپر جونیور
just suju

just suju

فقط و فقط گروه سوپر جونیور


دوشنبه 22 مهر 1392 ::

آپلود عکس رایگان و دائمیا  

تولدت مبارک دونگهه کوچولو!

 تولدت مبارک دونگهه کوچولو!
دوشنبه 22 مهر 1392 ::
آپلود عکس رایگان و دائمی
 
دوشنبه 22 مهر 1392 :: نویسنده :
آپلود عکس رایگان و دائمی



سلام به همه ی دوستای عزیزم...


برین ادامه که چیزای باحالی براتون گذاشتم




این چندمین تولد توست؟ا

و چندمین انبساط مجدد کائنات؟

این چندمین بارخلقت است؟

و چندمین انفجار سکوت؟

چندمین لبخند آفرینش؟

خورشید را چندمین بار است که میبینی؟

و پروانه ساعتها چندمین بار است که میچرخد؟

و ثانیه چندمین بار است که به احترام تو برمیخیزد؟

چندمین بار است که مجدداً نفس میکشی؟

چندمین دم!؟

چندمین آن!؟

آه که تو چقدر خوشبختی!

و جهان چه پرغوغاست

که همه تولد تو را جشن میگیرند . . 


این لحظه قشنگترین ساعت دنیاست ، و این ماه درخشانترین ماه دنیاست که تو را درون تصویر نورانی اش میبیند
آمدی به دنیا و دنیا مات و مبهوت به تو مینگرد ، همه جا را سکوت فرا گرفته تا خدا صدای تو را بشنود
صدای دلنشین تو در لحظه شکفتنت ، عطر حضورت فرا گرفته همه زمین راتو یک رویایی که حقیقت داشتنت معرکه است ، داشتن یکی مثل تو معجزه است ،امروز روز میلاد دوباره تو است و من خیلی خوشبختم از اینکه مال منیجز این احساسات چیزی در دلم نمانده ، این هدیه تا آخر عمرم در دلم مانده که دوستت دارم و قلبت این شعر عاشقانه را تا آخرش خوانده ….شعری با عطر احساست ، به لطافت دستانت، به زیبایی چشمانت ، هدیه من به تو در روز میلادت
تویی قطره بارانم که گلستان کرده ای باغ وجودم را و امروز یک روز مقدس است که مدتها به انتظار آمدنش نشستم …عشق من منتظرم بیایی تا عاشقانه تو را در آغوش بگیرم و بفشارم تو را ، تا بگویم خیلی دوستت دارم و بگیرم دستانت را ، تا بگویم تا ابد مال منی و ببوسم لبهایت را ، تا احساسم را به تو هدیه دهم و تبریک بگویم روز تولدت را…. تولدت مبارک عشق من

خب همتون میدونین که تولد دونگهه جونه!!...ما هم این پست ویژه رو براتون گذاشتیم تا یه کم هم بخندیم هم تولد دونگهه جون رو جشن بگیریم تو دوتا پست پایین یکی پشت صحنه غیر منتظره که قولشو داده بودم و تو دومی تبریکای شما به دونگهه ست...از اونایی که تولد دونگهه رو تبریک گفتن و واسه ما فرستادن ممنونم و اونایی هم که نفرستادن.....


پشت صحنه غیر منتظره

پشت صحنه پارت 2


تبریک شما به دونگهه


آپلود عکس رایگان و دائمی


آپلود عکس رایگان و دائمی


آپلود عکس رایگان و دائمی


آپلود عکس رایگان و دائمی


آپلود عکس رایگان و دائمی


خب چطور بود؟ خوشتون اومد؟ امیدوارم ک دوسش داشته باشید! برای دونگهه عزیزمون بهترین آرزو ها رو داریم و امیدواریم همیشه شاد و خوشحال باشه ...

تولدت مبارک دونگهه کوچولو...


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.